Julklappsbestyr

Jo, du läste rätt. Har faktiskt handlat årets första julklappar! Varje år går jag och tänker att nu ska jag minsann vara ute i god tid, men icke..men i år ska det bli ändring på det.

Maria och jag vara en vända på stan i fredags och handlade lite och igår var det dags för den roligaste biten, nämligen inslagningen! Dessvärre hade vi ingen tejp hemma så det fick bli klister istället. Lite pilligt men oj så bra det blev:D

Här är ett av paketen...

jul

Fint va?

Band och papper kommer från IKEA ifall någon undrar...

Igår var det även utgång på schemat! Maria och jag gjorde Sthlm osäkert..haha..nädå, var på klubb Blå för första och sista gången i mitt liv men vad gör man inte när man har lite pengar. Vi hade kul i alla fall, även om vi nog var de mest ofrivilliga raggningsoffrena på hela stället eller avd säger du Maria? Till och med vakten flörtade med oss!

Vi kom hem utan problem men det blev inte sängen förrän kl. 4 i morse så jag är en aningens trött.
Idag har jag bara slappat..laddade ner Lilla sjöjungfrun(ja den tecknade) och fick lite flashbacks:) Var och såg den på bio med mamma och pappa när jag var i 5-årsåldern och jag minns det som igår. Fast jag har ju väldigt bra minne också;) Fast helt lat har jag inte varit..har fixat ytterligare lite på julklappsfronten nämligen..hehe..hoppas alla klapparna kommer gå hem:)

Nu ska jag dregla lite över Orlando Bloom och Mr.Depp i Pirates of the Caribbean..mmmm...



Kommentarer
Postat av: Monica

Så fin att den måste nog vara till mig, eller? Har just visat fadern Orlando Bloom i vaxformat + de andra fotona.
Kram mamma

2006-11-14 @ 21:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback