Schyssta pjucks!

skor

Eller vad tycker du mamma? Det tycker jag i alla fall:)

Idag blev jag ÄNTLIGEN färdig med Rikas kappa, yes! Så nu är nästa grej att sy en dräkt i linne till Marias mamma, ska bli riktigt kul faktiskt, har aldrig sytt i linne...

Ikväll var jag på gospelkonsert också och såg Maria tillsammans med 699 andra;) de var jätteduktiga, med vissa undantag:P Sen kom Carola och gjorde ett litet gästspel och då blev folk som galna..fattar inte vad det är som är så speciellt med henne, förutom att hon har väldigt fin röst då..

Hennes mage var för övrigt misstänksam rund, vi får väl se om det står något om tillökning i skvallerpressen snart;)

Nu ska jag laga lunch tills imorgon:) Kyckling och....något mer, får se vad det blir för hopkok.

Nattinatti

Kommentarer
Postat av: Monica

Ja, Johanna, helt ok dojor. Näckrosor?? Trivs i vatten? Skojar bara. Riktigt fräcka faktiskt.
Väntar på att det ska bli fredag så jag får se er igen.
Kram mamsen

2006-11-13 @ 21:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback