Välkommen

Hej och välkommen:)

Detta är helt nytt för mig, men jag ska göra mitt bästa. Du har alltså hittat min blogg som kommer vara full med onödigt vetande och lite till. Om du inte tycker att det är nödvändigt att veta vad jag brukar äta till frukost vill säga;)

För tillfället är mitt liv inte särskilt spännande..går i skolan, tillskärarakademin i sthlm närmare bestämt och jag ska flytta sisådär 300 m till en större lägenhet på fredag:)

Men jag kanske ska presentera mig själv, här följer kommer lite onödigt vetande;

Namn; Johanna                                                                                                                             
Ålder; Är av den fina årgången 1987
Bor; Flyttade till sthlm för ca 2 mån sedan, är ursrungligen från Tjörn
Gör; Pluggar Klänningsskrädderi, är färdig till våren
Vill göra; Jobba som modedesigner, ni får väl läsa min blogg om ni vill veta om jag lyckas eller ej;)
Aktuellt; Ska flytta på fredag som sagt...

Här nedan kommer min första bild från helgens 30-års kalas med westerntema. Dagen till ära var jag saloonsdam;)
Lilla jag på westernfest

Lovar att jag ska bättra på mina datakunskaper:) Men övning ger färdighet..

Ha en fortsatt trevlig kväll, nu ska jag ner till tvättstugan:S



Kommentarer
Postat av: Ija

Johanna, jag blir den första som kommenterar din blogg. Den ju kalasfin!

2006-10-11 @ 19:32:24
Postat av: Kalle

Tjena, så du har flyttat till sthlm nu. Hoppas att du trivs, skall kolla din blogg och se om du kommer in. Ha de bra, Kalle

2006-10-26 @ 21:06:06
Postat av: Ansi pansi!

heeey gumman! hihi* jag gillar att läsa din blogg.. du får skriva lite oftare bara! hihi... när kommer du till stenungsund igen? hur smakade tårtan i hälgen?:D pusspuss annapanna

2006-11-22 @ 22:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback