Effektiv

Hur många har klarat av en arbetsdag och hunnit med mellandagsrean innan kl 12 idag? Jag! Det var inte många själar ute runt halv åtta i morse när jag var på väg till jobbet. Kan kanske bero på att de flesta kanske gick och lade sig vid femtiden i morse, som Kärleken. Det var verkligen jätteskönt att få en isbit på 1, 90 m bredvid sig två timmar innan det var dags att gå upp...not!

Styrde kosan mot stan direkt efter jobbet och köpte ett par träningskor (julklapp från mor). Så nu väntar jag bara på att det nya året ska börja så ska jag banne mig komma igång:) Kan tipsa alla om att Stadium har 25% på alla skor, oavsett tidigare pris.




Ok, den ser helt mongo ut på bilden men sååå ful är den faktiskt inte;)
Var tyvärr dåligt utbud av träningskor med den rätta stabiliteten för mina knäppa fötter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback