Final countdown

Nu har jag sisådär 5 arbetstimmar kvar på Hemköp... Några timmar efter det är det ett nytt år och min kalender är i princip helt tom! Kommer jag börja utbilda mig till dietist eller designer till hösten? Eller kommer jag få ett drömjobb och börja klättra på karriärsstegen? Eller kommer jag sitta arbetslös hela 2009? Time will tell!

Men något jag kommer sysselsätta mig med oavsett är träning! Nu finns inga ursäkter...jag har skor, jag har kläder och jag är tillräckligt frisk för att orka träna. Så till helgen när jag är tillbaka från nyårsfirandet i Dalsland ska jag gå och köpa gymkort:)

Fast helt tom är inte min kalender. Nästa onsdag är det jag som sätter mig på X2000 till Sthlm för att umgås med min kära Maria i 24 h innan jag sätter mig på tåget hem igen. Hade gärna stannat lite längre, men med tanke på att tågbiljetterna har kostat mig 50 kr så kan jag inte klaga:)



Busfrön? Inte vi inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback