Kl. 7-20

Det finns helt klart bättre saker här i livet än att vara 13 timmar på jobbet! Speciellt när man har en kraftigt inflammerad muskel i vänster axel som kryper ner i överarmen. Men helt åt h*lvete har inte dagen varit då jag för första gången på 6 månader har fått lite uppskattning ifrån chefen:) Det var på tiden...

Sedan undrade min "låtsasmormor", som jag kallar henne, vad jag önskade mig i julklapp...haha. Hon är alltså en av alla hundratals kunder jag plockar mat åt varje veckan. Så vi får väl se ifall hon skickar med chauffören något till mig imorgon;)

Nu ska jag krypa ner hos Kärleken som tydligen inte kan somna...och han börjar jobba kl 4, stackarn. 

När man är student vill man jobba och tjäna pengar. När man sedan jobbar och tjänar pengar vill man inte det heller...höga krav på livet? Jaaaaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback