Rätt ska vara rätt

Klart man tror att en stor organisation som HSB ska ha rätt, men tydligen har jag blivit felinformerad så den här månaden blir det dubbla hyror. Men rätt ska vara rätt, så det så...

Så det kanske är "tur" att jag får betalt för drygt 47 timmar (!) den här veckan eftersom jag inte vet hur länge det dröjer tills jag får lön efter det igen. Dock är inte övertid och muskelinlfammation att rekommendera, har just nu så j'vla ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Förhoppningsvis kommer två dagars vila och en rejal dos Voltaren gör susen.

Imorgon blir det fikatajm med Nelly:) Ska bli så trevligt att se den lilla filuren igen! Under tiden ska Kärleken inhandla min julklappen, spännande...

Nu ska vi snart däcka i soffan med magen full med pizza. Hemmakvällar ska inte underskattas...


Kommentarer
Postat av: Li

"min julklappen"? fan Johanna... det märks att du är trött när du börjar prata som en kebabhandlare... ;)

2008-12-19 @ 17:58:19
Postat av: Anonym

hahaha, ja man kan inte lyckas alla gånger;)

2008-12-20 @ 17:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback