Snabba vändningar

Var helt inställd på att skrota runt i lägenheten iklädd pyjamas och lilla My-tofs så när Ellie (nöjd nu när jag inte kallade dig "the B-word"?;)) ringde vid kl 19 och undrade om jag skulle hänga med henne och Johanna ut blev jag ganska ställd. Tackade först nej, men efter några minuters betänketid fick jag ringa tillbaka och tacka ja.

Efter en kortis på Tranquilo hamnade vi (såklart) på Vasastan. Mina kära blondies är nämligen stammisar där. Och billigt är det, så varför klaga? Där fastnade vi ända till halv två snåret så när vi väl kommit Avenyn tackade jag för mig åkte hem till Kärleken istället. Finns inget bättre än att krypa ner under täcket och omfamnas av en stor, varm famn.

Söndagen so far har bara inneburit frukost och att ligga och dega i soffan framför Mamma Mia. Över förväntan, men jag håller fast vid att musikalen är tio gånger bättre. I eftermiddag blir det bio:) Tack vare en generös mor så har vi itne mindre än 10 gratisbiljetter att utnyttja!



Och med en slurp tackar jag för mig;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback