Stel som en pinne

Hade jag sett mig själv på gatan just nu hade jag antagligen börjat garva:) Den osynliga stödkragen har min nacke i ett stadigt grepp vilket resulterar i att jag ser ut som en vandrande pinne. Kan vrida huvudet 45 grader åt vardera håll. Så ingen dans den här helgen inte, nejnej. Men nästa helg, då j*vlar ska det skakas rumpa! Om jag nu kommer ihåg hur man gör?! Annars får jag väl gå en lektion hos Ellie:)

Och knappt kommer jag hinna gå i land i Sverige nästa söndag förrän det bär av på barnkalas! Ja ni hör ju själva, Kielkryssning i dagarana två+barnkalas=garanterad huvudvärk...men allt för mina kära syskonbarn:)


Minstingen av fem syskonbarn fyller snart 2 år:) Och liksom moster verkar
han ha en förkärlek för köksredskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback