Underkläder i ull

Vet inte vad som hände, men de där underkläder jag skulle köpa förvandlades till en kort kappa i ull. Hur den lyckades hoppa av REA-stället på Zara förstår jag inte heller;) Snygg som sjutton är den i alla fall...bild kommer så småningom.

Men en liten vända på underklädesavdelningen blev det allt. Hade gett upp för längesedan då den tog slut bara efter ett par dagar då den kom in första gången (detta p g a Sofi Farhman om ni frågar mig). Men nu är den min, spetsbodyn från Lindex! Och för ynka 99 riksdaler, kan knappast bli bättre.


Nu även i min garderob:)
(Bild lånad av Sofi Fahrman.)


Efter brist på socialt umgänge de senaste dagarna kommer kvällen spenderas på Cheers. Någon som är sugen att haka på? Men att blanda Voltaren och alkohol så jag får hålla mig till, varm choklad kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback