Breakfast for a champ!

Eller rättare sagt var det väl en tidig brunch Kärleken bjöds på när han kom hem från jobbet halv tio i morse. Stod och hängde på låset när Willy:s öppnade kl 9 för att inhandla ingredienser, det ni;) Det blev pancakes med blåbär, banan och vispgrädde till samt chokladmufffins, färskt bröd, juice och te såklart...Tror knappast jag behöver skriva att det var gudomligt gott.

Sedan blev det några timmar span på stan. Ja inte efter killar då, utan efter en outfit för kvällens firande på Hard Rock. Gick la sådär om man säger så. Menhittade åtminstone med mig ett par örhängen och ett skärp. Och en kasse med lite klirrande saker fick jag också med mig hem;)




Ok då...riktigt såhär flashigt var det inte, men nästan!



Kommentarer
Postat av: Anonym

UPPDATERA for gods sake, kvinna!!

2008-11-10 @ 22:09:14
Postat av: SARA SOLVIK :)

Vad är din största fobi?!

Berätta gärna i min blogg!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback