Kalashelg

Har haft en sådan underbart lyckad helg så det finns inte. Och den har inte innefattat en endaste droppe alkohol, ännu bättre;) Maten i fredags på Roberto's var mycket god och lokalen var extremt mysig. Rekommenderas för alla nyförälskade par! Eller om ni bara tycker om god italiensk mat såklart.

Efter att Kärleken kommit hem från jobbet igår styrde vi kosan norr ut till Stenungsund. Där avnjöt vi ett x antal räkor med smarriga tillbehör. Likt ett pensionärspar var vi superdupertrötta redan kl 21 och kröp till kojs...

Idag är, som många av er vet, min födelsedag så idag har det varit fullt hus hemma hos päronen. Något annat som är fullt är min mage som blivit "omvänd" och har gått från att inte kunna äta en endaste tugga till att kunna äta allt. Så jag vet precis vem som kommer rulla ner från Johanneberg till jobbet på Masthugget imorgon.

Är som vanligt usel på att använda kameran så det blev inte många bilder att hurra för. Men ni ska i alla fall få en bild på klänningen som jag lovade (en del av den åtminstone;))



Kärleken och jag

Kommentarer
Postat av: Anna

halllååå där snygging!!!=D



o grattis igen!



:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback