Kulturtant och tomtenissa

Ok, diskberget är kvar och dammråttorna likaså...MEN, jag har inhandlat samtliga julklappar och tvättat fyra maskiner så helt oduglig har jag inte varit:)

Däremot hade jag heeelt fel när jag trodde att folk skulle stanna inne p g a tom plånbok så här innan löning. Men jag hittade det jag ville i alla fall. Tänker inte skriva vad eftersom jag vet att Kärleken är här inne och kikar ibland;) V'l hemma hade jag fått såpass mycket julkänsla i kroppen att det slank ner lite risgrynsgröt med kanel till lunch, mmmm.



Sedan har jag för första gången i mitt liv entrat Göteborg konserthus, och det kommer nog bli fler gånger! Var och såg på "The musical world of Bond..James Bond" med Susana. Den lilla spelhajen hade lyckats vinna dem på någon Handelsfest:) Ville inte vara sämre så efteråt var det jag som bjöd på middag på Bryggeriet. Sedan blev det "stylingakuten" på Eklandagatan då Sus skulle på fest men fortfarande gick runt i sina jobbpaltor. Bara att dyka in i min lilla garderob, et voila!

Så nu sitter jag här i min ensamhet och kollar på ett purfärskt avsnitt av ANTM (final dessutom!) och sedan ska jag sätta tänderna i ett tjockt nummer av Elle:) Det var inte igår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback