C-P som PT

Har fått en riktig heting till PT som drog med mig ut på min andra löptur på fyra år igår. Behöver jag ens tillägga att jag hatar att springa? Dumma astma...menmen. Min heter PTn heter Carl-Peter och ja, där har väl några av mina kära läsare att det inte är någon mindre än kärlek som i vardagligt tal går under namnet Kalle;) Haha...

Så nu är det träning alla veckans dagar utom lördag som gäller. Får väl se hur det går med den saken...förhoppningvis ska det gå vägen! Hade trots allt "ett lätt och fint löpsteg", hehe. Eller så sa han så för att vara snäll;P

En annars så alldaglig måndag avslutades med en mycket trevlig fika (fast egentligen var det väl två) med Anna:) Så med den fikan+biljetten till Johan Glans nästa vecka är veckans budget redan spräckt. Men vad gör det? För vad jag har hört kan man leva på luft, vatten och kärlek och på de områdena råder det i alla fall ingen brist.

Nu ska jag kleta bort sminket och traska över gatan till sängen som tillhör min kärlek och numera även PT.

Nattinatti

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Jadu Johanna, spring inte bort den lilla goa rumpen nu bara ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback