Ett avslutat kapitel

När en dörr stängs öppnas en annan sägs det, och det är precis vad som hänt mig idag. Bokstavligt talat...även min nyckelknippa har minskat drastiskt i storlek. Adios singelboende, hello sambolivet! Känns så j*vla bra rent utsagt:)

Så idag har vuxenpoängen bara rasslat in. Sambo, check! Bekräftat adressändring, check! Flyttstädat, check! Sagt upp bredbandet, check! Tyvärr har tydligen "3" en månad uppsägningstid så jag får snällt betala 200 kr till, blä.

Igår avslutades även mina auktioner på Tradera (lite vuxenpoäng till skulle jag vilja säga;)) så då blev jag en soffa, ett bord och en sängstomme fattigare. Väldigt synd på det fina bordet:( Menmen...lite cash fick jag i alla fall:)

Bara två dagar kvar till måndag nu...inte ofta man längtar till en måndag! Eller rättare sagt, jag brukar aldrig längta till måndag. Hoppas att det hittar något knasigt, för detta är då inte normalt.

Önskar alla en "happy halloween":)

Kommentarer
Postat av: Magdalena

You don´t get rid of me that easy:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback