Ge mig fredag

Yes, då var mer än halva arbetsveckan avklarad:) Ska nämligen vara ledig på fredag, lyxigt värre. Att det dessutom bjuds på (eller jag pröjsar men ändå;)) stå upp-show à la Johan Glans på kvällen gör det hela till än ännu bättre fredag än vanligt.

Helgen däremot är en enda stor lucka i kalendern. Förutom tvättiden har jag inget som helst planerat, känns väldigt bra måste jag säga. Däremot kommer jag väl ha sjuk abstinens efter kärleken (ja, jag vet...lördag morgon-sön em är inte en hel evighet, men det kanske känns så!;P) som åker iväg till Sthlm för att springa
Tjurruset, galning. Får bara hoppas på att han kommer hem hel.

Egentligen ville han dra ut mig på en löptur om någon timme, men vi får se hur det blir med den saken. Är inget energiknippe direkt efter dagens minimala matintag:( Snarare mer död än levande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback