Inte som planerat

Den här helgen blev verkligen inte som planerat, på gott och ont.

Fredag. Ja, som jag skrev i fredagskväll fick jag ta mitt pick och pack och återvända till min egna lya p g a en illamående pojkvän. Som tur var så visade sig att illamåendet antagligen berodde på en taskigt tillagad grillkorv, så på lördagen var han back on track:)

Lördag. Började med tvättning kl 8 och sedan skulle bli en lugn och  skön hemmakväll, men den sket sig så att säga;) Det blev istället grabbarna och jag+lite dryck på kvällen innan vi begav till Heaven 23. Vilken utsikt! Göteborg är en helt fatastisk stad på många sätt och även mycket vacker att se på ovanifrån. Men när sedan stegen styrdes mot Avenyn så kände Kalle och jag att det avr dags att ge sig...Ingen var direkt på det ultimata partyhumöret.

Söndag.Trots lördagens lilla utflykt så var vi uppe redan kl 8. Jag kan verkligen inte sova bort halva dagen, mission impossible. Efter ett litet besök av min kära mor åkte Kalle och jag till ICA Maxi och storhandlade. Köpte dessutom Bingolotter! Vuxenpoängen bara tickar på som ni hör;) Än så länge var allt frid och fröjd men kort efetr att vi kommit till Peter för att laga söndagsmiddag kom det. Illamåendet, IGEN:/ Så efter att ha kämpat för att inte spy fick Peter köra hem mig så nu sitter jag här, ihopkurad under täcket.

Och ja, jag ska ringa till VCn imorgon och boka tid. Lovar! Vet att några därute oroar sig nämligen....Faktum är att jag är riktigt jävla trött på min så kallade hälsa nu. Och humöret blir inte direkt bättre av att min matlust fortfarande håller sig på behörigt tillstånd. Men...alla mina sjukhusbesök det här året har resulterat i ett frikort! Alltid något...

Det var allt för mig idag. Men innan jag stänger fabriken för dagen vill jag passa på att gratta mig själv, haha. Bloggen fyllde nämligen 2 år i fredags. Den blev alltså till lååångt innan denna blogghysteri existerade. Gammal? Jo, jämfört med BlondinBella så;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback