Kärlek anno 2003

Som några av er vet blev jag störtkär i min nuvarande kille redan 2003. Att han sedan behövde fem års betänketid är en helt  annan sak;) Så när jag hittade min dagbok från just detta år kan ni tänka er att jag skrattade gott, haha. Här har ni en liten kärleksdikt som Johanna 14½ år skrivit.

Jag är kär.
Kär i honom med det gulliga leendet och de fina ögonen.

Han anses säkert inte  vara en skönhet av alla,
eller den perfekta killen.
Men det struntar jag i för att för mig är han perfekt.
Jag blir varm i kroppen bara jag tänker på honom.

Men vad tycker han om mig?
En söt tjej, men sen?
Vill han något mer eller bara ha mig som vän?

Det är den stora frågan som jag vill ah svar på.
Men hur lyder svaret?
Det är nog ingen annan som vet, det är hans lilla hemlighet.

Ett svar ingen kan påverka, men som ändå är så avgörande.

Aldrig har jag känt mig så hjälplös...vad ska jag göra?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback