Tur i oturen

Finally! Efter många långa minuter i telefonkö kom jag till slut fram och fick bokat en tid hos farbror Doktorn, MEN...jag måste vänta tre veckor:/ Nog för jag ville gå ner i vikt men detta är ju löjligt...jag krymper för varje dag som går och att äta är en pina. Mening med allt? Njaaa, börjar tvivla alltså...

Måndagen har bjudit på en förvånansvärt kort arbetsdag, kl 7-15 närmare bestämt. Hallå eller! Var i chocktillstånd när jag gick från jobbet, haha. Efter det blev det en sväng om akuten för att kräva staten på lite pengar. Ska få tillbaka 240 kr, yeah:)

Och idag var det dags igen...nej, jag är inte en kille! Tjejer kan faktiskt ha kort hår...ska väl vara tacksam att folk bara tar fel när jag har arbetskläder på mig. Hade det varit på krogen hade det kunna bli lite jobbigt;P

Mer än detta hade inte måndagen att erbjuda...

Tack och adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback