Dramaten nästa?!

Lyxvariant från Clas Ohlsson för 500 kr. Ifall någon är sugen;)

Ni får ursäkta min ordvits i rubriken, men det är en medfödd skada;) Var så fruktansvärt sur i morse efter att ha suttit i telefon allt för länge. Svensk sjukvård är bra, när man väl får en tid! Tur att jag inte jobbar för då hade jag väl fått vänta tre veckor på en eftermiddagstid. Nu hade jag tur och fick en redan imorgon.

Men efter att ha gormat och slagit i lite saker tog jag mig själv i kragen och omvandlade ilskan till energi istället. Blev en promenad och storhandling på Focus. Men tre tunga kassar var inte nådigt att bära själv. Så då slog det mig att jag kanske borde införskaffa en shoppingvagn, även kallad Dramaten. Undrar vilken lustigkurre det var som kom på det namnet. De är fula som stryk, men visst är de praktiska? Och så slipper man paja ryggen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback