Reklamerat





Den här klänningen fick inte hänga med länge. Upptäckte igår att det var på väg att bli två stora hål i nederkant:( Så det var bara att traska ner till H&M och inkassera 500 kronor, tacktack. Och idag fick jag ytterligare ett ryck och gick och lämnade tillbaka skorna jag köpte häromdagen. Jag är ingen beige typ helt enkelt. Så där "tjänade" jag ytterligare 350 kronor;)

Men en del försvann med en gång eftersom eftermiddagen spenderades på ett fik i solen med kära Nelly. Riktigt gött! Sen ryker ännu lite mer pengar på lördag för då ska min mössliknade frisyr klippas. Eller hjälm snarare...

Sist men inte minst gjorde jag idag misstaget att prova bikinis på Lindex. BIG NO,NO! Så nu tror jag bestämt att jag ska bosätta mig på Friskis och Svettis på heltid. Och så lite solarium på det så kanske jag vågar mig ut på stranden i början av augusti.

Nu ska jag bege mig ut i solen igen. Blev en liten spontan sammankomst ute på vår bakgård nämligen:)


Skål för våren!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback