Roadtrip

Veckans deltagare i "Halv åtta hos mig".  Foto:TV4

Tisdagen blev inte alls som planerat, men vad gör det när det blir till det bättre:) Det blev nämligen en liten roadtrip till Skroten i Kinna. Förstår verkligen inte folk som vill bo i inlandet, brrr...menmen. Jag fick i alla fall köpt lite tyg. Dels till en sommarklänning och dels till...ja, jag vet inte vad jag ska hitta på med de 3 meter svart halvtransparent trikåtyg som jag har köpt. Men det är förbaskat snyggt!

Nu ska jag bänka mig i soffan framför Halv åtta hos mig. Sista veckan för den här säsongen och självklart avslutar de med att spela in i Göteborg. Är du själv sugen på att delta i nästa säsong kan du anmäla dig
här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback