Bergochdalbana


Döm om min förvåning när dagen på jobbet blev hur lugn som helst. Ja, det var så lugnt att jag fick gå redan kl 17! Men glädjen blev inte långvarig då jag fick stå i snöstorm och vänta på ett försenat pendeltåg i 20 min. Brrr...
Så när jag satt på tåget och var sådär lagom glad i hågen, eller inte alls, ringde Kärleken och frågade ifall jag ville äta middag ute. Klart jag ville!

Var riktigt mysigt att sitta och smaska i sig en rejäl portion med varm mat medan snön yrde ute. Skulle blivit ett besök på Bishop Arms också men det var fullsatt på båda ställena. Trots den knappa tiden hanns det med lite shopping innan middagsdags;



Dagens inköp. Nu är det bara lite smycken och...


..mörkare hårfärg som saknas till nyår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback