IDOL-feber


Större delen av min torsdag har gått åt till jobb. Idag har jag varit själv ute i butiken och när kollegorna sprang iväg på lunch var jag helt lämnad åt mitt öde. Men jag klarade mig fint trots att jag bara jobbat vid fem tillfällen innan. Sålde bra gjorde jag också:D Aja, nu har jag berömt mig själv tillräckligt. Tillbaka till jorden...

Sen kan jag informera alla IDOL-fans där ute att Tove, Erik och Calle bor på hotellet som ligger 100 m ifrån mig och att jag satt bredvid IDOL-Niklas på pendeln från jobbet. Det ni;)


Om ni undrar varför bilden är suddig är det för att jag hade bråttom till jobbet, säger vi. Eller så berodde det på att jag tyckte det var pinsamt att ta kort när det stod en massa folk bredvid IDOL-bilarna.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback