Söndag


Vi har ett strålande, men mycket tystlåtet, luciatåg i köksfönstret.


Trots att min kropp skrek efter vila så vaknade jag lik förbaskat kl. 8 av att en brud klampade i trapphuset. I högklackat. Bortamatch måntro?

Efter en stadig grötfrukost bar det av till gymmet. Hurtbulle var ordet. I alla fall idag. Får se om jag lyckas göra om samma sak imorgon, haha.

När Kärleken hade kommit hem och all tvätt hängde på tork drabbades vi av akut uttråkning. Så vi traskade Avenyn ner och gick lite i affärer. Eftersom den lilla visaren på klockan pekade på sex hade nästan allt folk gett sig för dagen så det var en ren fröjd att strosa runt. Inte så dumt med förlängda öppetider trots allt. Även om butikspersonalen verkade föga roade...

Har ni antecknat flititgt i intresseboken nu? Bra, för här kommer en till mycket viktig grej. Idag har jag haft körkort i 4 år! Hallå eller...vart tog de åren vägen?!

Sedan kan jag nöjt konstatera att barren på huvudet växer riktigt bra så fortsätter det i den här takten kanske jag har en hyfsad page redan till våren:)


Bild tagen i oktober...



...och en från i fredags. Målet är att se ut så här;


Bild från januari 2008. Någon månad senare klipptes det av.




Kommentarer
Postat av: Elisabet

Hello skinny sexy you! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback