Fredag

Äntligen fredag! Eller vad säger ni, mina knegande och pluggande vänner? Själv har jag ingen koll på dagarna längre. Allt bara flyter ihop till en enda gegga. Men nu är i alla fall tvätten tvättad, lägenheten städad, disken diskad och magen är mätt. "Bara" matten kvar att räkna idag. Usch, usch..Måste erkänna att mitt sug efter att plugga till hösten minskat betydligt de senaste veckorna. Hade jag fått välja mellan ett riktigt roligt jobb och tre års studier hade valet inte varit särskilt svårt.

Och imorgon är det dags för.....Melodifestivalen! Här i Gbg dessutom:) Tyvärr är inte Kärleken särskilt förtjust i den, men jag ska nog lyckas övertala honom;) Är bara att hålla tummarna för att årets vinnare inte floppar så katastrofalt som de senaste svenska bidragen i Eurovision. Här är min favorit från förra året;




Lämpligt nog har denne fransos en spelning just idag på Trägår'n. 230 riksdaler kostar inträdet om någon är sugen...själv ska jag jobba imorgon så det blir en lugn kväll ikväll.


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Det var allt min favorit med!

Skön låt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback