Lördag

Puh....jag är helt slut. Känns som om jag avverkat värsta gympasset någonsin. Så är tyvärr inte fallet, men däremot gick jag upp kl 05.20 i morse för att jobba tillsammans med Kärleken nere i Fiskehamnen. Snacka om att fiskehandlarna såg överraskade ut när jag klev genom dörren. Fiskehamnen består typ av 99,9% manliga arbetare för er som inte vet.
Efter dryga 3 h arbete bar det av hemåt igen till en varm dusch och frukost numero 2.

Med ny energi i kroppen gav vi oss ut på presentjakt. Uuuh vad mycket folk det var på stan! Men vi var effektiva så det gick fort, tack och lov. Allt detta plus lite andra aktviteter resulterade i mitt nuvarande tillstånd...närmare bestämt halvt förlamad i soffan. Kanske inte låter så jobbigt, men ha i åtanke att jag knappt lämnat lägenheten på hela veckan p g a megaförkylningen.

Ikväll vankas det Melodifestival i pyjamas, kalops till middag och glass till efterrätt. Så tyvärr blondies...Vasastan får vänta tills jag är riktigt, riktigt frisk. Imorgon ska jag förhoppningsvis kunna gå till gymmet, hallelujah!



Status: växer snart ihop med mina dunsockar med små keruber på:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback