Back in town

Så var man tillbaka i kära Götet igen. Dagarna i Dalsland har varit fantastiska med strålande sol, god mat och trevligt sällskap. Bilder kommer nog imorgon i samband med årsresumén skulle jag tro.


Efter några timmar i lägenheten begav jag mig ner på stan och köpte mig en ny alamanacka (enn snygg sådan om du frågar mig), bättrade på förrådet med träningskläder och så fick jag äntligen tummen ur och svängde förbi biblioteket och införskaffade ett lånekort. Och imorgon ska jag införskaffa mig ett kort till...nämligen träningskort! Ska till gymmet med Kärleken imorgon medan tvätten hänger på tork. Köpte t o m lite för tighta träningsbyxor för att jag inte ska slarva, haha.


Här ska det tränas och resultat ska synas!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback