Bortblåst


Idag har man sannerligen varit tvungen att hålla i hatten för jisses vad det har blåst! Och regnat...usch och fy. Ge mig sol! Som pricken över i:et var det såklart motvind när jag gick från gymmet så det kändes som en halv evighet innan jag kom hem.

Något som jag däremot inte begriper är varför jag varit så dum och inte skaffat gymkort tidigare! Finns ju knappt något bättre än att bli riktigt trött och svettig. För att en halvtimme senare vara piggare än innan träningen:) Så bra som jag mår nu har jag inte gjort på länge...och även om plånboken inte är den fetaste är hälsan på topp och det är väl ändå betydligt viktigare?!

FIck även masat mig ner till Arbetsförmedlingen idag så nu har jag lite bättre koll på situationen. Sedan trotsade Anna och jag vädret tillsammans och åkte bort till Haga och tog oss en liten fika på café Kringlan:) Och imorgon blir det en fika med Nelly...finns det något bättre än att mysa på ett café när det är sådant här busväder ute?

Status: livsnjutare


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Det värsta med Uppsala är den jäkla slättblåsten!! Men INGET är värre än när det blåser riktigt jäkla ordentligt i Göteborg...tur man är härdad genom att i princip vara halvt uppvuxen på Tjörn haha:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback