God morgon!



Nå väl, har redan varit uppe i två timmar men det är ju fortfarande morgon eller hur? Så var det måndag igen...förra året hade det betytt en ny 45 timmars vecka på Hemköp med ett alarm på kl.05.50 varje morgon. Men nytt år, nytt liv.

Mjukstartade morgonen med att ligga i sängen och läsa morgontidningen medan Kärleken var ute på en liten löprunda och sedan var det dags att fixa frukost. Dagens bästa måltid om du frågar mig, åtminstone om man har gott om tid. Så nu sitter jag här och ska ta tag i dagen vilket inte alltid är det lättaste när man blivit lite för bekväm;)

Vare sig jag vill eller inte så måste jag plugga. Inlämningsuppgift denna vecka, puh. Men jag föredrar helt klart det framför att plocka varor 10 h om dagen!



Inte långt kvar nu...på fredag är det lön:D











Kommentarer
Postat av: Magdalena

Frukost är utan tvekan den bästa måltiden av alla! Speciellt om man har morgontidning och Nyhetsmorgon rullar på TV:n :) Vad är det du har inlämning i? Kanske att en f.d naturvetare kan stå till tjänst;)

Postat av: Johanna

Jag föredrar P3 framför tvn måste jag säga.Det är lite allt möjligt inom biologi...och tack för erbjudandet men med en ex Chalmerist i hushållet som dessutom haft siktet inställt på läkaryrket klarar jag mig finfint;)

2009-01-19 @ 14:50:52
URL: http://onodigtvetande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback