God morgon!



Ah...frukosten är uppäten, morgontidningen läst och dagens "att göra"-lista är klar. Blev dessvärre ingen träning igår för jag var fortfarande ur fas p g a för lite sömn (med mina mått mätt vill säga;)), men nu har jag sovit i hela 12 h så nu är jag fit for fight igen! Måste bara smälta frukosten liiite till innan jag traskar iväg...

Förutom gym står, städning, en sväng till ICA Focus (stans bästa affär om du frågar mig) och ett besök till Arbetsförmedlingen på schemat. Det sistnämnda är jag inte alls särskilt sugen på, men har väl inget direkt val. Hoppas bara att de är bättre här en knäppisarna i Stenungsund. Om så är inte fallet lär ni få läsa ett surt inlägg senare idag;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback