Guldgossen




Bild: Adam Ihse/scanpix


Tänka sig, han gjorde det...IGEN! Igår gick P3 GULD-galan av stapeln här i Göteborg (men jag var tyvärr inte där:()och Håkan kammade inte bara hem ett pris, utan två! Hoppas detta år bjuder på lika fantastiska spelningar som förra...

Och liksom majoriteten av Sveriges befolkning börjar även jag bli förkyld, bläää. Är supertrött hela tiden och dessutom åker hormonerna bergochdalbana. Lider med Kärleken som får stå ut med ett monster som mig just nu...MEN, jag gjorde faktiskt framsteg på gymmet idag! Ok, jag har fortfarande inga vikter på stången när jag gör bänkpress (ja, jag vet att jag är svag;P) men idag klarade jag 8x3 ggr helt utan problem. För två veckor sedan klarade jag knappt 8 med hjälp.

Nu ska mina pinniga armar ta tag i disken och sedan måste jag försöka banka in de där jäkla jonföreningarna (bara ordet låter tråkigt) och skit i skallen så jag vet vad jag pratar om när det är dags för betygssamtal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback