Inte som planerat

Nu är jag tillbaka i Götet igen! Om det nu är någon som hunnit sakna mig på 24 h, utom Kärleken såklart;) Åh, det var så kul att få träffa Maria igen! Hoppas SJ är snälla nog och kör någon mer 25 kr-kampanj.

Och som vanligt när vi två gör stan så blev det såklart lite shoppat också. En svart klänning för halva priset och en urläcker pennkjol med hyska och hake framtill. Även den till rabatterat pris (-20%) för att en söm gått upp lite. Men den är redan lagad så jag är nöjd:) Inte lika nöjd med innehållet, än. Men om någon månad kanske vågar visa mig offentligt i den. Utgång blev det däremot ingen:/ Men va tusan, ska ju på inflyttningsfest på lördag så då ska jag väl få "rasta av" mig lite.

Sen hade jag även planerat att anmäla mig till årets upplaga av
Fresh Fish, men jag känner att orken inte finns där riktigt än och sista ansökningsdagen är på måndag så det får bli en annan gång. Kommer ändå ha fullt upp med plugg det närmaste veckorna! Fick precis hem lite material från NTI Vux då jag ska läsa två kurser på distans. Tror det kommer passa mig som handen i handsken för jag har alltid jobbat självständigt och så slipper man ha en lärare hängades över axeln hela tiden.

Tänk om man skulle släppa sig iväg till gymmet....hmmm.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback