Lunchdejt


Yes! Jag låter fortfarande som en kråka och snorar lite, men febern verkar ha gett med sig. Så nu ska jag åka ner på stan och införskaffa lite nya underkläder och sedan ska jag på lunchdejt med Kärleken. Och även om jag är lite småsjuk tänker jag inte se ut som en sjukling! Tänkte Kärleken skulle få sig en positiv överraskning nu när han bara har sett mig sjuk och glåmig de senaste dagarna:)

Faktum är att vi hade en liten dejt för exakt ett år sedan också. Fast då satt vi i hans lilla studentrum och delade på en Hagabulle medan vi kollade på handbolls-VM. Sverige förlorade, men jag var glad ändå vill jag minnas...jag höll ju på att bli kär;) Inte trodde jag att vi skulle vara sambos ett år senare...livet är härligt oförutsägbart ibland!


Status: på bättringsvägen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback