Resultat


Har fortfarande inte riktigt anpassat mig till att jag har så mycket fritid nu för tiden. Så när mina kära vänner  inte kan ses för att de jobbar, pluggar eller bor på andra sidan landet får jag slå ihjäl tiden annat vis. Sedan finns det kompisar som uppenbarligen inte vill ses längre, tråkigt men sant...

Men livet går vidare, och jag går till gymmet;) Extra kul är det såklart att jag redan i vecka 2 kan se lite resultat! Om jag bara kan vara lika ihärdig fram till sommaren så ska jag nog kunna bli hyfsat vältränad. Imorgon blir det dock vila. Något som min PT a k a Kärleken kräver, och som jag vet är ett måste om kroppen inte ska krascha. Men ingen träning=mer fritid, haha. Snacka i-landsproblem;) Tror det kommer bli lite ommöblering i vardagsrummet.

Sedan har jag varit och hämtat mitt lektyr för de närmsta 4 veckorna, nämligen "Medan jorden snurrar" för min Nk B-kurs, jippie...så nu blev mitt i-landsproblem lite mindre trots allt.


Jag om 3-4 mån? Drömma kan man ju alltid..Kroppen alltså,  inte håret;)
Bild lånad från
www.freshfish.se/blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback