Torsdag

Snart är transportsträckan (dvs vardagarna) till helgen ett minne ett blott och på lördag blir det dans, dans, dans! Om jag bara kunde bli helt frisk också...förkylningssår runt näsan är inte den bästa partyacessoaren så att säga;P

Idag kommer jag blir klar med min inlämningsuppgift så imorgon är det inte bara fredag utan även en pluggfri dag:D Ska ner en sväng till gamla jobbet och hämta min sista lönespec. Fast jag saknar betalt för ett x antal timmar sedan tidigare månader så det kommer bli en liten slant nästa månad också:)

Och imorgon kan jag äntligen masa mig till gymmet! Blir så fruktansvärt rastlös av att bara sitta och plugga...för att inte tala om hur slapp man blir. Bläääää...

Nej det är funkar inte...diska, plugga, röja lite, handla mat och sedan väntar en rafflande handbollsmatch mellan Kroatien och Sverige.



Heja Sverige!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback