Mitt så kallade liv


Så var mina dagar som luspank arbetssökande över för en litet tag, Fick nämligen hjälp av min alldeles privata bankrådgivare igår så nu har jag sålt och omplacerat mina fonder. Väldigt smidigt när man kan utnyttja sina vänner efter arbetstid, hehe.

Tyvärr verkar det som om vädergudarna tänker strejka fram till nästa vecka när planet lyfter så idag har jag syndat lite och solat solarium:/ Tänker inte visa mitt vita ass för hela Dubrovnik. Måste ju grunda lite...Men har även varit ute på morgonpromenad med Nelly och besökt gymmet innan lunch så lite nytta har jag allt gjort.

Dagen i övrigt verkar inte ha så väldans mycket att bjuda på så det blir nog att jag parkerar mig i soffan. Ännu en dag i mitt fantastiskt spännande liv...Tack och lov att det inte är särskilt långt kvar till varken resa eller jobb.




Kommentarer
Postat av: Charlotte

Vart ska du resa gumman?

Jag placerar mig också i soffan nu. Kör bloggronden och facebook såklart, haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback