Godkänd

För tre år sedan hade jag varit klart missnöjd med ett G, men dagens Godkänt i Nk B var mer än välkommet! Och Håkan (som jag bara har mailat med) var inte alls någon gringubbe utan en trevlig snubbe i 25-års åldern. Så nu har jag bockat av samtliga saker på min "Att göra"-lista för idag. Skönt!

Besöket hos Arbetsförmedlingen däremot var inte lika trevligt....&#/"%¤%&"(/¤)"/*)¤. Mer än så skriver jag inte. Vill ju inte stämmas för förtal;P Tror hursomhelst inte att ordet "symapati" finns med i deras vokabulär. Blääääää.

Snart ska det lagas middag och sedan lutar det åt ett pubquiz på andra långgatan:) Har även jagat på stan efter ett par vårpjucks idag, mission impossible säger jag bara. Hittat ett par riktigt snygga på YOKO YAP men det fanns bara stl. 39 kvar och med mina bautafötter var det bara att glömma. Har kikat på Din Sko, Jerns, Nilson, Radical Sport, Wedins, NK, Johanssons, Red Devil, Åhléns, Karltex och Vagabond. Förslag på någon annan butik?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback