Lördag


Svensk husmankost någon? Ja tack!

Kärleken möttes av fläskpannkaka till frukost när han kom hem från jobbet. "Urk!" kanske vissa tycker, men jag tycker det är supergott:) Kan inte hjälpa det, men jag tycker verkligen om att skämma bort mina nära och kära med god mat. Notera, god mat..inte en massa halvfabrikat och skit. Har klarat mig finfint utan mikro här hemma i snart ett år. Inga Billy's pan pizza här inte;)

Dagen i övrigt har innefattat en utflykt ut till Hisingen för att träffa svärmor (nåja, blivande kanske) och co. En väldigt stillsam dag med andra ord. Men dagar som denna är faktiskt väldigt skönt att ha emellanåt. Hade det inte varit för att gymmet hade stängt så tidigt hade jag hunnit med ett gympass också, menmen.

Dagens skönaste kommentar stod Kärlekens mormor för. Vi berättade om våra hundtankar och då utbrister hon;


"Hund?! Men när ska ni skaffa bebis då?!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback