Sockerchock del 2


Fy fan säger jag bara. Borde ha vetat bättre..efter dagens inlägg fick jag hjärtklappning, huvudvärk och blev fruktansvärt illamående. Socker är inget annat än skit. Borde väl inte blivit chockad egentligen med tanke på att jag börjar skaka om jag dricker en mellanstor Cola på Donken...

Men det är väl bara att tacka och ta emot att jag inte har några laster. Bara att hoppas att det syns om 40 år också;) Får hoppas att jag brås på min mor och far. Min kära mor fyller 60 år på lördag och ser snarare ut som 50. Och papsen är inte illa han heller som fyller hela 67 bast till hösten. Fast han har nog snarare generna att tacka en ett sunt leverna, haha.

Kan också passa på att förvarna mina läsare om att det kommer bli ett litet bloggupphåll i helgen. Det vankas nämligen Kielkryssning! Hoppas bara vädret blir lite bättre. Just nu snöar och blåser det för fullt är i Göteborg:/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback