Söndag

Solen var inte riktigt pigg på att kika fram idag som tidigare i veckan, men till slut så...Medan det var grått och tråkigt ute hanns det med en riktigt god helgfrukost, ett gympass och lunch.

När solen till slut hittade fram bland molnen stack vi ut våra näsor utanför lägenheten och traskade ner till stan. Är i stort behov av en ny vårjacka! Helst ska den vara gratis också;) Är nog en omöjlig ekvation att lösa är jag rädd.

I veckan som kommer blir det ännu mer jobbsök och nu måste jag verkligen ta tag i ansökningen till Borås. Skärpning! Är bara 3½ vecka kvar och jag har en massa som ska skissas, klippas, klistras, fotograferas och framkallas. Uhh, blir stressad bara av tanken:/ Aja...

Så här inspirerad var jag idag. D v s inte ett dugg. Hoppas alla har haft en finfin helg i solen:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback