Tisdag


Redan tisdag och helgen tog slut i ett nafs, som vanligt. Kielkryssningen med föräldrarna och Kärleken var angenäm, med mycket god mat och Tysklad bjöd på riktigt vårväder. Några lock öl följde såklart också med hem. Fast som bekant hatar jag öl så då kan ni ju gissa vem som ska dricka upp den;)

Har varit en riktigt flitig biobesökare det sista också. Var och såg "Watchmen" med Kärleken i söndags och igår blev det "En shopaholics bekännelser" med Sus. Var föga imponerad av någon av dem, men har ni en serietidningsnörd till pojkvän som jag lär ni nog få följa med på Watchmen i alla fall;)

Annars har jag inget som helst roligt att rapportera om när det kommer till mitt liv som arbetslös. Samma visa dag ut och dag in. Kanske skulle ta och lägga bloggen på is tills jag har något relevant och lite mer givande att skriva om? Typ om 5 år eller så när jag förhoppningsvis är färdigutbildad till något vettigt...Nu ska jag i alla fall vara vettig nog och pallra mig iväg till gymmet.




Kommentarer
Postat av: Elisabet

Du skulle bara VÅGA sluta blogga kvinna. Detta är ett hot!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback