Tisdag

Tisdag blev en lång dag. Lämnade lägenheten strax innan kl 10 för att traska ner till Arbetsförmedlingen (där jag fick sitta  och vänta i 1 ½ h:/) och kom inte inte innanför dörren förrän kl 20.30.

Efter den otroligt sega väntetiden hos Arbetsförmedlingen fick jag, hör och häpna, träffa en vettig och trevlig människa. Så än finns det hopp. Efter det angenäma mötet blev det ett annat angenämt möte med Kärleken och ett par av hans klasskamrater. Blev en lunch på nya Warehouse på Magasinsgatan. Smaklökarna hoppade väl inte jämnfota direkt, men det var helt OK.

Efter lunchen konstaterade båda ganksa snabbt att vi inte ville rulla hem till lägenheten igen så vi styrde kosan mot Hisingen och Kärleken morföräldrar. Väldigt trevligt. Middag fick vi också...och så rullade vi vidare.

Den här gången ända bort till Mölndal där Kärlekens väldigt stora lillebror spelade handbollsmatch. De spöade RIK med sju mål:D Det värsta är bara att jag blir så j*vla sugen på att spela handboll igen när jag sitter där och hoppar på läktaren. Men jag får nog inse att min tid som handbollsspelare är förbi.

Roligare än så här blev inte min tisdag. Inget MTV-jobb, eller möte om någon klädkollektion...men den som väntar får se.


Status; trött, men samtidigt väldigt rastlös då jag inte har tränat på två dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback