Vardagsmys


Äntligen lite vårväder! Även om det regnade lite på eftermiddagen, menmen. Det var åtminstone sol tidigare på dagen:) Blev en liten solskenspromenad ner till Hemköp vid Vasaplatsen för att fynda lite extraprisvaror, hehe. Inte alls pensionärsvarning, nejnej. Men ni måste medge att rotfrukter för 3.90 kr/kg är sjukt billigt;)

Efter lunch var det dags för betygssamtal för Matte B-kursen. Men tji fick jag för hon var tydligen sjuk och skulle vara borta en längre tid:/ Fan då...vill ju bara få allt vad plugg heter raderat från min hjärna just nu.

När solen försvann blev även humöret sämre, men framåt kvällskvisten traskade Kärleken och jag ner längs Avenyn hand i hand och tog en fika på Kafé Kosmos efter en vända i några butiker. Mysigt värre:) Deras bärpaj är grym! Var bland annat inne på "nya" SOLO och kikade. Mycket bättre än innan! Fanns många godbitar som skulle passa finfint i min garderob, men ack så dyra.

Så nu är humöret tillbaka i "normalläge", men det börjar änna bli dags för sängen känner jag. Måste ju orka till gymmet tidigt imorgon:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback