Den goda fen


Som jag skrev i det förra inlägget är posten det mest spännande inslaget i min vardag. Om det kommer någon vill säga...Igår damp två kuvert ner på hallmattan. Det ena från Arbetsförmedligen (kallelse, bläää) och ett adresserat till både Kärleken och mig. Handstilen avlöjade avsändaren direkt! Min kära mor hade varit i farten igen och fixat två biobiljetter till oss:) Mamma är min goda fe just nu som gör att jag kan betala hyran och köpa mat. Ska inflikas att jag lånar pengar tills dess att jag får egen inkomst, inget annat.

För övrigt är även den här dagen en riktigt pissdag mentalt så jag låser nog in mig i lägenheten idag också...


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Postat av: Charlotte

Hej!



Det är inte pulvret som gör det utan jag glömde mina frukter hemma och var utan mat och städade för fullt i 4-5 timmar. Då blir man helt slut kan jag säga! haha

Jag har faktiskt blivit väldigt pigg av pulvret och godissuget har försvunnit! =)

2009-05-28 @ 11:02:03
URL: http://charlottis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback