För ovanlighetens skull


Så blev det söndag igen och jag vaknade...bakfull. Saken i sig är inget att skryta med, men att jag min vecka faktiskt har innehållt någonting annat än träning, ångest, städning, diskning och matlagning är mycket välkommet. Så trots huvudvärk har jag varit på riktigt bra humör idag!

Var väl inte så jättesugen på att gå ut och vara social men när kvällen närmade sig så bestämde jag mig att vad f*n. Nu får det vara slut på dessa veckor som ser exakt likadan ut dag ut och dag in. Svart från topp till tå och med de högsta klackarna i garderoben på fötterna klapprade jag ner längs Avenyn.

Kärleken och jag började vår kväll på Grill del mundo tills det blev en aningens för kyligt så vi begav oss till Bryggeriet i väntan på resten av sällskapet. Sällskapet bestod av 3 väldigt partysugna killar så det blev galendans på Hard Rock men även en liten sväng till Excet. Även lite fyllekäk på slank ner innan vi satte oss på nattbussen och somnade som två stockar strax innan kl 2. En lagom kväll på alla sätt och vis och även galet trevlig. Plånboken blev inte heller den särskilt lidande då jag var ensam dam  sällskapet;)


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej hej!

Jo, men jag rusade upp i vikt helt plöstligt!

Jag vill bara gå ner 2-3 kilo. Sen är jag nöjd. haha

Det här pulveret ska vara väldigt bra. Det är Alex som har gått en "kurs" och köpt in dom här produkterna. Dyra va dom! waaaaaahh. Jag ska testa det i en månad så får vi se hur det går och framförallt, hur jag mår!

Mamma & pappa har gått på den här dieten. Dom gick ner i vikt och blev samtidigt väldigt pigga! =)



Kraaaam..!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback