Går emot mina principer...


...och fyller i min första lista. Brukar tycka de är ganska meningslösa (fast det är väl de flesta bloggar också om man tänker efter, även min), men har man tråkigt så har man. Och en lista om något innehåller ju just onödigt vetande.

SKOR: Mina svarta håliga Converse eller svarta 10 cm klackar beroende på tillfället

JEANS: Svarta, något urtvättade, stuprör från Cheap Monday

T-SHIRT: Enfärgade, några storlekar för stora från Cheap Monday

UNDERKLÄDER: Svart, svart och svart

VÄSKA: Tygkasse mestadels, eller svart skinnväska från DONDONNA

PLÅNBOK: Pappas begagnade i svart skinn

SOLGLASÖGON: H&M

KLOCKA: Inex

SMYCKEN: Loads av stora svarta örhängen och några silverarmband

TV: LG3000 42"

MOBILTELEFON: Samsung E900 (marknadens första mobil med touchknappar från 2007..oh yeah!)

MP3: Sansa Clip

DATOR: En vit/silvrig HP Pavillion dv6000

SMINK: Concealerpenna från L'OREAL, ögonbrynspenna från Rimmel och MaxFactor Masterpiece mascara (svart såklart;)...inget stort fan av smink som ni ser.

ANSIKTSKRÄM: ACO Face dagcreme

DEODERANT: Barnängens (den med rosa kork)

TANDKRÄM: Pepsodent White System

SCHAMPO/BALSAM: Schampo från DERMAHA, Swedish Haircare. Måste köpa nytt balsam! Mitt "långa" hår går oftast att reda ut ändå, haha.

TVÅL: Palmolive på pumpflaska

PARFYM: Yves Saint Laurents YoungSexyLovely och DKNY Green Delicious

MINERALVATTEN: Kranvatten ska det va!

VIN: Vitt (hatar rödvin!)

DRINK: P2

BRÖD: Mitt egetbakande rågbröd med lingon

MAT: Eh..allt? Fast min skaldjurspasta är ganska grym:)

GLASS: Himmelsk röra

GODIS: Nix, har inte ätit på över 14 år

SÄNG: IKEA, 140 cm bred

LAKAN: Typ småblommiga från IKEA

FRISÖRSALONG: Nyss bytt från Björn Axén till Salong Unik p g a ekonomiska skäl:/

DAGSTIDNING: Göteborgsposten

MAGASIN: ELLE

 

Så där. Bara att hissa intresseflaggan i topp och anteckna tils fingrarna blöder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback