Inte alls som planerat, men väldigt trevligt



Blev väldigt förvånad när jag kom hem från gymmet och hade två missade samtal från ett nummer jag inte hade inlagt i mobilen. Visade sig att min plastkusin var i trakterna och ville ta en fika. Så där var min sysslolös dag ett minne blott:)

Inte nog med det...efter en fika i solskenet på Brogyllen blev vi stoppade på gatan av en tyska som jobbade för
www.brigitte.de. De åkte tydligen runt om i världen och fotograferade olika klädstilar direkt på gatan. Tur att jag var så himla finklädd, not! Svart (eller snarare solblekt) jacka, vit t-shirt, svarta jeans, svarta Converse och en scarf. En riktigt färgkavalkad.

Och nu sitter jag här i soffan, nyss hemkommen från Coraline och spegelns hemlighet. Barnfilm?! Yeah right..hade jag varit 11 år hade inte jag kunnat somna efter den filmen. Vi såg 3D-versionen, den var grym! Rekommenderas starkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback