Morgonmänniska


Ingen god morgon utan min grötfrukost!

Kan verkligen inte förstå hur i hela friden man kan ligga och sova fram till lunchtid. Det är ju innan lunch man kan få gjort så mycket som möjligt på minsta möjliga tid bara för folk är upptagna på jobbet eller i skolan. Inga vassa armbågar krävs för att ta sig fram på varken gatan, i affärer eller på gymmet. Det är bara att glida runt. Så när eftermiddagen kommer har jag oftast gjort mitt dagsverke och kan bara luta mig tillbaka och ta det lugnt.

Idag gick jag hemifrån kl 9. Ner till Focus för att handla mat, hem igen och in med maten i kylskåpet. Tog mig enda bort till Klippan för att lämna min ansökan till
butikskommunikatör (sista ansökningsdag idag, hehe), tillbaka in till stan för att reklamera vår snordyra örontermometer och sedan hem igen. Mycket flängande, men det tog bara 2½ timme:) Så nu sitter jag här och smälter lunchen så jag kan bege mig till gymmet om en timme eller så.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback