Ute på vift


För att inte bli helt kocko i huvudet när man går hemma arbetslös gäller det att hålla sig i rörelse. Det brukar åtminstone hjälpa för min del. Idag stod först inhandling av mat på listan och varför nöja sig att gå över gatan till Willy:s när jag lika gärna kan ta en promenix till Focus? Efter det avverkades även Farbror Doktorn, Apoteket, ett besök på Hemköp och ett hembesök hos Sus i vattentornet inom loppet av fyra timmar.

Dagens i-landsproblem bestod av att försöka ge bort ett par biobiljetter till förhandsvisningen av "The burning plain" imorgon samtidigt som vi ska ta avsked av Mattias som åker norrut. Låter väl som världens lättaste sak att ge bort par gratis biobiljetter, men icke! Seminarium, jobb, ingen att gå med osv...men till slut förbarmade sig Sus över mina biljetter så mitt i-landsproblem blev inte så långvarigt;)

Får väl gratulera alla människor också som har ett jobb och därför fick sin lön idag. Själv har jag spenderat ytterligare några slantar på sjukvård och medicin, jippie.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback